vädermänniska.

jag tror att mitt humör påverkas av vädret. haha. jag har ju mått lite upp och ner varannan dag och idag konstaterade jag att det är samma med vädret här i skottland. seriöst. det är sol/regn varannan dag. igår regnade det hela dagen och var grått, då var jag lite ledsen.  idag skiner solen och jag mår prima. jag vaknade upp med ett leende på läpparna för idag ska jag jobba! visst är det sjukt att man kan känna en sån längtan till att jobba! jobbar 13-22, långpass! pengar rullar in som det ska, det går bra nu! jobbar faktiskt hela helgen, vilket ska bli kul.

igårkväll var hur mysigt som helst. olle blev kvällens hero med hans spelande och fick jobberbjudande på grund av hans talang. jag vill också kunna spela något instrument, eller sjunga åtminstone. jag funderar på att börja ta pianolektioner, vore fint att kunna spela. det brukar ju vara så att tjejerna blir bjudna på drinkar av någon anledning.... men igår fick olle alla drinkar pga av hans talang. roligare att bli bjuden för något man är bra på än ens utseende. haha!

ikväll är det ju en galen fredagskväll för er i sverige. hade gärna sett tove, erik och calle tävla mot varandra. shit alltså! ge mig en uppdatering om vem som var bäst, snyggast klädd och självklart vem som åkte ut.

ps. mamma och pappa. ge mathilda en resa till skottland i julklapp. eller kom hela familjen. all i want for christmas is youuu!


Kommentarer
Postat av: Caroline

tyvärr åkte Tove ut, hon sjöng en Whitney låt så jag rös på kroppen! Hon var grym! Hade lite konstiga kläder på sig tyckte jag men på ngt sätt passade det henne. Killarna var starka båda två, hade vanliga kläder för deras stilar! Gå in o kolla klippen på idol sidan!

Kul att du trivs med jobbet!!!

kram

2009-12-04 @ 23:07:11
URL: http://caroline-olsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0