tisdagen

igår var en jättebra dag. en av de bättre på länge faktiskt. först promenerade jag runt i denna vackra stad. begav mig till ett område som heter grassmarket där det finns massvis av små antikaffärer och second hand. det finns en jättestor och bra vintage affär som heter armstrongs, där köpte jag en levis jeansjacka och en cool 80-tals "kavaj" med massor av glitter och jättestora axelvaddar. ska visa bilder sen! efter det käkade jag på mc-donalds, haha. det var faktiskt riktigt gott, har bara ätit pasta i två veckors tid nu. skypade lite med familjen också. sedan blev det princes street shopping. urban outfitters har precis öppnat här och det är en sjukt stor butik. jag köpte en skinnkjol med nitar och en kort t-shirt med ett häftigt tryck. sedan köpte jag ett par boots på new look. har letat efter de perfekta skorna med en liten och tjock klack och nu hittade jag dem. det är bra för att jag kan använda dem i vanliga fall och även på fest. alla mina högklackade skor är öppna i foten och då blir det så kallt.

efter det for jag hem och spelade spindelharpan (beroende!!) och sedan ringde emelie och vi bestämde oss för att gå ut och käka. hon och anders mötte upp mig på ett stort "bio-center" där de finns massor av barer. det är verkligen billigt där också. vi beställde en mixed grill plate för 6.99 och då fick man även en öl/drink till. prisvärt och gott. som sagt, kött är uppskattat nu efter en tid med nudlar och sås. haha! sedan chillade vi på en annan bar. jag och emelie provade cosmopolitan för första gången! när de sedan for hem gick jag förbi joseph's och hängde där till de stängde. satt kvar och snackade någon timme.

helt enkelt en superbra dag. träffade även på mike, en av ägarna på josephs och han frågade ifall jag ville vara barnvakt idag. han har två barn som är vääärldens sötaste så ikväll blir det att vara barnvakt. jag tänkte på dig nicole, du hade tyckt att de var de sötaste du har sett.


Kommentarer
Postat av: nix

SÅ GLADA NYHETER!!!!!!!!! fan vadkuuuuuul mändieeee!!!!!!!!!!!!

ta bild på Ongarna så jag får se;)

2009-12-16 @ 17:37:22
URL: http://1perdag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0