tagga

idag är det torsdagen den 17onde december och det är precis en vecka kvar till julafton. i skottland faller snön ner på marken. snö? i skottland? det är jätteovanligt och alla som jag har pratat med har sagt att "du kommer aldrig få uppleva snö i skottland, det händer aldrig" och vad händer tre veckor efter jag lämnar sverige? jo stora snöflingor! stämning.

ikväll kommer anna hit och då ska vi på stagger rats. är jättetaggad. dricka öl och lyssna på bra akustisk musik. det kommer bli så roligt att träffa henne igen. vi jobbade ju tillsammans på arvikafestivalen och det är ju några månader sedan. stella och linn som också jobbade där har jag hunnit träffa men nu är det annas tur.

igår var jag väldigt spontan. skulle kolla resor hem till sverige på ryanair och såg då att det gick direkt flyg till oslo där mina bästa kompisar är bosatta. så jag tänkte, äh, vafan. det är dags att åka till norge och hälsa på dem! jag har ju aldrig varit i norge så det blir ju ett till land avklarat på kartan. det är så sjukt billigt att resa med ryanair så jag hoppas ni också pallrar er hit till skottland. på tal om nicole, inatt drömde jag att jag och min familj reste till thailand. där fanns det sjukt mycket vampyrer som jag blev jagad av. en av vampyrerna var nicole, hon bet mig och jag grät och grät för att jag aldrig mer skulle kunna få träffa min familj. när jag vaknade upp grät jag faktiskt. hur sjukt? jag tror att jag är för påverkad av all vampyr hysteri faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0