sjuk

jag är rätt hängig. så jävla ont i halsen och kroppen. men jag har inte feber i alla fall. orkar inte vara sjuk nu när den här veckan kommer vara sjukt buisy, jag jobbar idag, fre, lör, sön och mån. plus att det är julmiddag ikväll och lucia på lördag. alltså, sjukt mycket folk. men det ska bli roligt för dessa traditioner innebär mycket svenskar.

annars då? allt rullar på som vanligt. imorse var vi och fixade national insurance number. skönt att allt börjar falla på plats. nu är det egentligen bara att vänta på bankkortet för att sedan kunna fixa internet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman! En arbetskompis sa till mig att det är lättast att få bankkonto på Coperation, ett tips som kanske ska följas upp? Krya på dig och ha det bra. Hörs senare. Puss och kram. Mamma.

2009-12-09 @ 20:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0