monday

skulle vilja lägga upp fler bilder på lägenheten men bibliotekets internet vill ej sammarbeta. kommer att komma upp så fort som möjligt. kanske sätter mig på ett café imorgon istället, är ledig hela dagen och olle ska jobba! han har fått jobb på en restaurang så nu är det min tur att vara lonely och sysselsätta mig på något sätt!

ville bara säga att igår var det solsken och idag har det varit regn. jag sa ju det! det är helt sjukt hur mycket teorin stämmer.

jag är jättetrött just nu. jobbade igår, kom hem vid tre sen var jag så uppe i varv att jag satte på en film och somnade inte förren vid fyra, halv fem. steg upp vid halv tolv idag och nu börjar jag känna mig trött. blir sent ikväll med eftersom jag jobbar till ett. men det är kul och det går alltid fort så det känns bra. igår var vi tre svenskar som jobbade och i slutet av kvällen spelade vi håkan, gött. ikväll tror jag också att det är en svensk trio som ska jobba. på onsdag när jag jobbar är det julskiva och då kommer det vara svensk mat, snappsvisor och massa trevligt folk. vet att det är en del svenska sällskap som har bokat bord. på söndag jobbar jag också och då är det lucia. blir intressant. det är ett lucia tåg som kommer gå emellan alla fyra barer och sjunga. skottarna brukar alltid tycka det är en rolig och konstig företelse. en händelserik vecka på joseph pearce's helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det låter som om du kommit in i det nya livet nu. Skönt. Puss och kram från mamma

2009-12-07 @ 16:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0