jaho

sitter pa jobbet som vanligt. har precis avnjutit en god, men for stor, portion mushroom and cheese soup. jag ar sa himla trott. blev en riktig lyckad party kvall igar och jag somnade inte forren vid fyra. sen steg jag upp halv tio for att bege mig hit pa brunch. vara fina och basta chefer bjod pa varldens goaste mat och dryck, sedan fick vi paket ocksa. en stor marabou choklad och en halv timmes svensk massage, sa himla skont. jag trodde jag sluta atta ikvall men jag slutar sex, yiho. da ska jag hem, ata gott och se en film. sen kanske jag tassar ivag och kollar pa luciafirandet har ikvall.
puss pa er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra att du uppdaterar dagligen så får vi veta att du har det bra. Vi kommenterar inte alltid,dumt va? Men vi läser alltid. Puss och kram från mamma

2009-12-14 @ 13:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0