god jul

förlåt för dålig uppdatering men det har varit mycket nu de sista dagarna. den 24e, svensk julafton alltså började jag med att öppna alla fina julklappar mina nära och kära skickat hit till skottland. fick så himla mycket fint, bla en kamera av mina föräldrar. har tagit lite kort och ska börja uppdatera bloggen med bilder men ni får ha lite tålamod. sedan blev det stan med emelie, de har börjat med rean här och alla affärer har så sjukt snygga kläder. bla urban outfitters som hade väldigt bra rea. köpte en hatt som jag har velat ha jättelänge men inte velat lägga så mycket pengar på.

på kvällen jobbade jag, vilket var bättre än väntat. vi fick äta god mat och det var bara allmänt skön stämning. helt perfekt kväll med dj och allt. vi skålade i champagne och shottade aquavit. hur bra kväll som helst.

igår, den 25e firar man julafton i skottland och jag blev bjuden på middag hos vår manager pete. det var jag, mattias och jamie som åt ett gigantiskt julbord som pete själv hade tillagat, var hur gott som helst. vi drack öl och såg massa filmer och spelade sällskapsspel. en bra julafton.

idag har jag bara softat och sett på film. ska jobba senare ikväll men tänkte först ge er en liten update. saknar er alla och hoppas ni har fått en riktigt god jul. tack för alla fina sms, förlåt om jag inte svarat men ett sms kostar typ 8 kr.. helt sjukt. puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0