aj aj

igårkväll när jag jobbade kände jag att jag började känna mig lite hängig och jag tänkte, jag lovar att jag kommer bli sjuk nu. imorse när jag vaknade hade jag jätteont i halsen. jag tror det beror på värmen i lägenheten. eftersom det är dyrt så slår vi av den på nätterna och även fast jag inte fryser kanske det beror på det. det känns drygt att bli förkyld nu men bättre det än till nyår osv.

just nu sitter jag faktiskt på josephs och dricker te. vi har ju som sagt inget internet så då passar jag på att hänga här. fick precis en lussekatt som vår chef bakat, hur gott som helst. första i år. trodde nästan inte att jag skulle få någon överhuvudtaget.

annars då? är ledig idag så jag sov länge och gott. ska hänga här ett tag sen blir det väl att laga någon fancy dinner (läs pasta med tomatsås) och chilla. se någon film eller kanske gå på något mysigt café, vi får se vad som sker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0