2 veckor

nu är det två veckor sedan vi lämnade umeå. shit. tiden går ändå fort. fast det känns väldigt länge sedan. i alla fall så har denna vecka varit mycket bättre. faktiskt helt bra! jobbet har gått bra, har kommit in i det mer och lärt känna alla lite bättre och det har varit kul. lägenheten har fungerat bra och den är fin och städad. olle har fått jobb och pengar rullar in som det ska. jag börjar lära känna staden och ja, allt är bra!

nu är det en helgs jobb framför mig och sedan är jag ledig tis, ons och torsdag. på torsdag kommer anna som jag jobbade med i arvika hit. hon pluggar i aberdeen men ska hem och därför ska hon bo hos oss en natt. det kommer bli jättekul att träffa henne. hon kommer perfekt till en spelning vi ska se på torsdagen. det är ett indie-rock band som heter the stagger rats som spelar på victoria, en av våra barer. de är nya men riktigt bra. de håller precis att komma in i den riktiga världen. nästa år kommer en film ut och de ska vara soundtrack i den. faktiskt samma regisör som har gjort this is england. coolt. de är riktigt bra. googla dem och lyssna på dem på myspace. lovely.

för övrigt har lina bestämt sig för att komma hit till edinburgh och bo med oss! åh, jag har aldrig varit såhär glad, seriöst. vi kommer få så himla roligt. saknar dig! hon kommer i slutet av januari så nu har jag verkligen något att längta till. puss babe!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är så roligt att läsa när du verkar trivas så mycket bättre. Puss och kram från mamma

2009-12-11 @ 11:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0