the final countdown

nedräkning - det har blivit något slags internskämt mellan mig och stephen. varje gång vi har bokat flyg till varandra har jag haft nedräkning, mer eller mindre långa och tuffa sådana. första gången tog det ju tre månader innan vi träffades och nu har det gått cirkus 2,5 = på tok för länge. nu är det verkligen the final countdown. bara 1,5 timme till vi kramas. shit. jag är pirrig nu ju. det är inget att vara nervös över egentligen, det känns bara spännande och kul. de två senaste gångerna vi har mötts på flygplatsen har varit de finaste studerna och jag känner på mig att mötet på flygplatsen om en timme och 22 minuter kommer vara minst lika bra, om inte bättre?


Kommentarer
Postat av: Lollo!

Vad gullig du är Amanda :) hehe jag har hittat till din nya blogg :)!!

2009-08-25 @ 18:28:51
Postat av: Anonym

2009-08-25 @ 18:29:30
URL: http://lollsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0