livet på en pinne

det är så enkelt att tycka att allt blir så mycket roligare när man är två. när man har någon att dela allt med. sov i stugan till igår, badade bastu och gick på promenader vid havet. han drack öl, jag drack vin. myste till det blev morgon. igår for vi på hockey med min pappa. han hade aldrig varit på en hockeymatch och inte heller stått på ett par skridskor. det blev mycket lyckat. idag ska jag jobba och han ska med min familj och äta på pipes of scotland, få känna sig lite hemma. efter det ska vi mötas upp. jag ska slänga på mig mitt nya glittriga linne och sen ska vi ut på partaj. vi vet inte vart vi ska eller något, men jag är taggad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0